نمايندگي مجاز فروش نصب قيمت تعميرات تعويض فيلتر دستگاه تصفيه آب در مرودشت

نمايندگي مجاز فروش نصب قيمت تعميرات تعويض فيلتر دستگاه تصفيه آب در مرودشت

فواید نوشیدن آب تصفیه شده برای سلامت و زیبایی پوست

پنج شنبه بیست و پنجم 10 1399

فواید نوشیدن آب تصفیه شده برای سلامت و زیبایی پوست

فواید آب تصفیه شده برای پوست

ما انسان ها بدون غذا می‌توانیم تا چند هفته اما بدون آب نهایتا می تواند تا سه روز زنده زنده بماند. میزان مورد نیاز مصرف روزانه آب برای  بدن انسان از آب آشامیدنی  روزی 8 عدد لیوان می باشد ولی در صورت فعالیت بدنی زیاد یا در صورتی که در زیر نور آفتاب قرار گرفته باشید تا 12 عدد لیوان نیز پیشروی می کند.

نوشیدن آب آشامیدنی سالم در طول شبانه روز ، می تواند علاوه بر سلامت داخلی بدن تاثیر زیادی نیز بر روی سلامتی قسمت های خارجی بدن  یعنی پوست صورت و بدن شما بگذارد و این یکی از فواید نوشیدن آب تصفیه شده است که باعث شفاف و جوان سازی پوست صورت و دیگر نقاط بدن  می شود . 


فواید استفاده از آب تصفیه شده:

1. آب تصفیه شده از خشک شدن پوست صورت و بدن جلوگیری می‌کند

آب تصفیه شده رسوبات موجود  داخل آب را از بین می‌برد. حذف این رسوبات داخل آب می‌تواند به جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه کمک شایانی کند و همچنین حذف کلر از آب آشامیدنی یا همان وایتکس ، می تواند از بسیاری لک‌های پوستی که با مصرف آب به وجود می‌آید جلوگیری ‌کند . 


2. دفع سموم بدن با نوشیدن آب آشامیدنی تصفیه شده

یکی از هدف های اصلی آب در بدن انسان این است که سموم را از بدن خارج می‌کند . اگر به مقدار کافی آب در بدن ما وجود نداشه باشد ، بدن ما  قادر نخواهد بود تمام سموم بدن را از بین ببرد ؛ به همین علت مشکلات پوستی مانند آکنه، کدر شدن رنگ پوست صورت و بدن و ایجاد لک در صورت، را مشاهده خواهید کرد. 


3. بهترین روش درمان و رفع چین و چروک پوست صورت

دنیا با آب و هوا و مشکلاتی که دارد ، یک محیطی است که باعث می شود تا صورت ما خشک شود و پوست صورت خشک طبیعتا دارای چین و چروک پیشانی و علاوه بر آن چین و چروک دور چشم و کل صورت خواهد شد. برای رفع چین و چروک پوست صورت خود فقط کافیست تا آبی که در سلول‌های پوستی از دست می‌روند را به صورت مداوم به بدن خود بازگردانیم که این عمل زمانی صورت پذیر می باشد که از آبی سالم و عاری از هرگونه املاح مضر استفاده کنیم.                                                         


4. بهترین روش برای شاداب نگه داشتن پوست، آب آشامیدنی تصفیه شده است

اگر بدن ما دچار کم آبی شده باشد و اصطلاحا خشک شده باشد ، با جذب آب ، پوست سعی می‌کند تا کم آبی خود را جبران کند تا از کلیه و کبدها حفاظت بکند . کم آبی باعث خشکی پوست صورت شما عزیزان می‌گردد. البته ناگفته نماند که کلر یا همان وایتکس موجود در آب آشامیدنی لوله کشی شهری نیز در خشکی پوست صورت ما نقش کمی ندارد و شما  باید برای جلوگیری از ایجاد انواع بیماری‌ های پوستی از آب های آشامیدنی تصفیه شده رطوبت پوست و بدن خود را تامین کنید.

شما با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توانید کلرهای موجود در آب را از آب آشامیدنی حذف نموده  ولی حالا چرا کلر؟

 چون مضرترین ماده موجود در آب آشامیدنی برای پوست صورت و موی سر انسان کلر می باشد. 


شما می توایند با خرید دستگاه تصفیه آب با برند مورد نظر خود از شرکت ژابیز از سلامتی و همچنین شادابی پوست و موی خود و عزیزانتون محافظت کنید.



برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش ، تعمیرات ، سرویس دهی ، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.


ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.


مدیر فروش : 09175956589   

آدرس : مرودشت / دفتر نمایندگی شیراز


 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرام water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


(0) نظر
X